אוסף המתכונים הטבעוניים האהובים של 2017

מאת
ללא ספק, שנת 2017 הייתה מאוד מיוחדת בחיים האישיים שלי, וכתוצאה מכך גם בחיי המרכיב הסודי. קרו בה המון דברים טובים, אבל אם הייתי צריכה לבחור את החשובים ביותר, הייתי מציינת את היציאה שלי לעצמאות והמעבר לטבעונות. אין ביניהם קשר מובהק, אבל אני כן אוהבת לחשוב על שניהם במושגים של התבגרות אישית. זה לקח זמן, אבל אני שמחה שהבאתי את עצמי למקום בו אני יכולה להרשות לעצמי לעשות את מה שטוב לי. טוב לנפש וטוב לגוף. טוב למרות שיש לתהליכים האלה מחיר מסוים. אני רוצה לסכם את 2017 ולהיזכר בשבעת המתכונים הטבעוניים שלי שזכו להכי הרבה כניסות ותשומת לב, גם כאן בבלוג, וגם באינסטגרם שלי. אני רוצה להודות לכם, הקוראים שלי, שאתם כאן, ממשיכים לעקוב ולהגיב, מסתגלים ומקבלים בברכה כל שינוי שאני עוברת, לומדים יחד איתי חומרי גלם ושיטות עבודה חדשים. הנוכחות שלכם בחיים שלי נותנת לי המון מוטיבציה וכוח! אני מאחלת לכם ולעצמי שב-2018 נמשיך להתפתח ולגדול, נהנה מהעשייה ונאהב יותר.

אוסף המתכונים הטבעוניים האהובים של 2017

טארט שוקולד טבעוני ללא אפייה
טארט על בסיס סילקן טופו, חומר גלם נפלא שגיליתי במהלך השנה, שנותן לעוגה מרקם משי מושלם.
בלינצ'ס טבעוניים
בלינצ'ס דקים-דקים שאפשר לקחת לכיוון מלוח או מתוק. אני כמובן הלכתי על המתוק. אני אוהבת אותם סתם ככה, עם רוטב שוקולד או מייפל בצד, אבל אפשר לגלגל לתוכם כל מלית שאתם אוהבים.
עוגת שוקולד טבעונית במחבת
עוגת שכבות שוקולד מדויקת במיוחד בזכות פטנט הטיגון במקום האפייה. היא מושלמת בתור עוגת יום הולדת או חג, כי היא גבוהה, מרשימה וטעימה ברמות. קרם תפוז נותן לה לחות וטעם הדרי עדין נהדר.
קרם ברולה
קרם ברולה מתוק וקטיפתי ללא ביצים וללא מוצרי חלב – יש דבר כזה, והוא גם ממש פשוט וכיפי להכנה. אפשר להכין בטעם וניל קלאסי, או כמוני, עם תוספת קינמון.
קוקילידה טבעונית תוצרת בית
אין פלא שהמתכון הזה הפך ללהיט של הקיץ. גלידת בננות ביתית, קרה ומרעננת, בין שתי שכבות עוגייה ללא אפייה, וכל זה בציפוי שוקולד מריר. תענוג צרוף!
חטיף חמאת בוטנים, ריבה ושוקולד
חטיף קל להכנה שכולו מחווה לסנדוויץ' המפורסם עם חמאת בוטנים וריבה. לקחתי את הטעמים האלה ושמתי בין שכבות שוקולד מריר. יצא ממתק סוף הדרך!
פודינג צ'יה
זרעי צ'יה זה עוד חומר גלם שלא הכרתי לפני הטבעונות. וכמה שאני שמחה שהוא נכנס למטבחי! פודינג צ'יה הוא ארוחת בוקר אולטימטיבית: טעימה ומזינה, צבעונית וכיפית. מוסיפים פירות, גרנולה או אגוזים, ומקבלים אנרגיה לכל היום.
 
 
הדפסה

השאר תגובה

אולי יעניין אותך גם