אוסף מתכונים טבעוניים לשבועות

מאת אולגה טוכשר
יוני 5, 2019

פסטה טבעונית עם פטריות ותרדפעם חשבתי שלהיות טבעוני בשבועות זה הדבר הקשוח ביותר שיש. חג שהצד הקולינרי שלו כל כולו מבוסס על מוצרי חלב חייב להיות מאתגר על גבול מתסכל. מצד שני, די הרבה דברים הטרידו אותי בתחילת התהליך. זה כי אני נוטה לחשוב יותר מדי על כל דבר 🙂 עם הזמן, ככל שלמדתי יותר על בישול טבעוני ותחליפים זמינים, וצברתי ניסיון במטבח, הבנתי שבאמת הכל בראש. אין שום בעיה לבשל ולאפות מנות טבעוניות טעימות שגם נראות טוב. אנחנו בורכנו בשפע ירקות ופירות מסביב לשנה, ומבחר גדול של חומרי גלם טבעוניים שזמינים בכל סופר. עדיין יש לאן לשאוף בתחום הזה, אבל הכיוון טוב. ושבועות? שבועות הוא ה-חג להוכיח שאפשר גם אחרת. ואם אתם לא בקטע של לשכנע אף אחד, אז פשוט תהנו מאוכל מעולה בחג. אספתי כאן 13 מתכוני שבועות, גם מלוחים וגם מתוקים, שיעזרו לכם להרשים את האורחים.

אני רוצה בהזדמנות זו לאחל לכולכם חג שמח וטעים. שנהיה טובים לעצמנו ולכל הבריאות, עד כמה שאפשר. בתאבון!

אוסף מתכונים טבעוניים לשבועות

קונכיות פסטה טבעוניות במילוי טופו ופטריות ברוטב עגבניות

קונכיות פסטה טבעוניות במילוי טופו ופטריות ברוטב עגבניותקונכיות פסטה טבעוניות במילוי טופו ופטריות, אפויות ברוטב עגבניות, זו מנה ביתית מושלמת: מנחמת, משביעה ומפתיעה בטעמה העשיר. מתאימות בול לאירוח בשבועות.

פסטה טבעונית ברוטב קרם כרובית ופטריות

פסטה טבעונית ברוטב קרם כרובית ופטריותפסטה טבעונית ברוטב קרם כרובית ופטריות זו גרסה מושלמת של פסטה אלפרדו מפורסמת שמכינים ללא שמנת. מדובר ברוטב עשיר שעוטף את הפסטה ומתחנן לביס.

פסטה טבעונית ברוטב קרם סלק

פסטה טבעונית ברוטב קרם סלקפסטה טבעונית ברוטב קרם סלק זו מנה טעימה, יפהפיה ופשוטה להכנה. הרוטב הקטיפתי בצבע עז עוטף את הספגטי לכדי מנה חגיגית ומושלמת שמתאימה לשבועות.

פסטה טבעונית ברוטב קרם בטטה סגולה

פסטה טבעונית ברוטב קרם בטטה סגולה זו מנה טעימה, יפהפיה, מפנקת במיוחד ומאוד פשוטה להכנה. היא תהפוך כל ארוחה לחגיגה.

פסטה טבעונית עם רוטב קרם דלעת

פסטה טבעונית עם רוטב קרם דלעת

פסטה טבעונית עם רוטב קרם דלעת, קטיפתי וכתמתם, זו מנה טעימה, יפהפיה, מפנקת במיוחד ומאוד פשוטה להכנה, שתהפוך כל ארוחה לחגיגה.

פאי טבעוני פשוט עם בצלים מקורמלים

פאי טבעוני פשוט עם בצלים מקורמליםפאי טבעוני פשוט עם בצלים מקורמלים זה מאפה נפלא להשלמת תפריט החג – שחום, פריך, נראה מושקע וחגיגי, ויחד עם זאת הכי קל להכנה.

פיצה טבעונית מקמח כוסמין מלא

פיצה טבעונית מקמח כוסמין מלאפיצה טבעונית מקמח כוסמין מלא זאת פיצה ביתית איכותית ובריאה שקל להכין בבית עם כל תוספת שאוהבים, כולל גבינות טבעוניות תוצרת בית.

חלה טבעונית עם מייפל

חלה טבעונית עם מייפל בצורת כתר היא מאפה מרשים שמתאים בול לאירוח בשבועות. אוורירית, רכה, גבוהה, שחומה ויפהפיה – הכי חגיגית שיש.

לחמניות כוסמין טבעוניות במילוי “גבינה”

לחמניות כוסמין טבעוניות במילוי "גבינה" חמה ונמתחת, אווריריות וזהובות, זו מנה מושלמת, טעימה ומפנקת שתשדרג את שולחן החג שלכם בשבועות.

מאפה תלושותי טבעוני מלוח מקמח כוסמין

מאפה תלושותי טבעוני מלוח מקמח כוסמין זה מאפה שמרים יפהפה חגיגי לשבועות, טעים ברמות, רך ואוורירי, עם תוספת "גבינה" טבעונית ותימין.

בייגלה

בייגלהבייגלה טורקי הידוע בשם סימיט זה מאפה מושלם שקל להכין לבד בבית. קראנצ'י מבחוץ, רך ואוורירי מבפנים, יפה, שחום ומגרה ברמות על. מתאים לשבועות.

לחמניות טבעוניות מקמח מלא

לחמניות טבעוניות מקמח מלאלחמניות טבעוניות מקמח מלא אלה לחמניות רכות-רכות עם קרום פריך ושזוף. טעימות אש, בריאות, פשוטות להכנה ומתאימות בול לארוחת שבועות.

לחמניות שום טבעוניות רכות מקמח כוסמין

לחמניות שום טבעוניות רכות מקמח כוסמין

לחמניות שום טבעוניות רכות מקמח כוסמין אלה לחמניות טעימות, בריאות, אווריריות ופשוטות להכנה שישדרגו בכמה רמות את שולחן החג שלכם.

לחמניות טבעוניות מקמח כוסמין מלא

לחמניות טבעוניות מקמח כוסמין מלא – רכות, אווריריות, בריאות וטעימות. הבצק מתאים גם להכנת חלות ומאפי שמרים אחרים, עם או בלי מילוי.

לחמניות בייגל

לחמניות בייגל

לחמניות בייגל תוצרת בית זה לחמניות שמרים אישיות, רכות ואווריריות מבפנים עם קראסט סופר פריך מבחוץ, שמכינים בקלות בשיטת בייגל ומקשטים לפי הטעם האישי.

מאפינס טבעוניים מקמח כוסמין מלא עם תירס

מאפינס טבעוניים מקמח כוסמין מלא עם תירסמאפינס טבעוניים מקמח כוסמין מלא עם תירס אלה מאפים אישיים פשוטים להכנה, בריאים וסופר טעימים, שכיף להכין יחד עם הילדים. אפשר גם עם תוספות אחרות.

מוסקה טבעונית

מוסקה טבעונית זו פשטידה יוונית מפורסמת בגרסה מהצומח – סופר טעימה, משביעה, מנחמת ולא מסובכת להכנה. ארוחת שבת או חג מושלמת ביותר!

לזניה טבעונית עם ריקוטה טופו וירקות

לזניה טבעונית עם ריקוטה טופו וירקותלזניה טבעונית עם ריקוטה טופו וירקות זו ארוחה מושלמת בתבנית אחת – עשירה, מנחמת, טעימה ומתאימה גם לאירוח בחג.

דלורית צלויה בשמן זית מתובל (ללא גלוטן)

דלורית צלויה בשמן זית מתובל (ללא גלוטן)דלורית צלויה בשמן זית מתובל (ללא גלוטן) זו הצעת הגשה יפה, אסתטית וחגיגית של ירק פשוט ומוכר. עוד מרכיב טעים ומשביע בארוחה שמכינים בקלי קלות.

דלורית במילוי אורז בר וירקות

דלורית במילוי אורז וירקותדלורית במילוי אורז בר וירקות זו ארוחה שלמה בתבנית אחת. ניתן באותה הצורה למלא גם ירקות אחרים, למשל דלעת ערמונים, פטריות, ואפילו אבוקדו.

לזניה טבעונית עם ירקות ומוצרלה ביתית

לזניה טבעוניתלזניה טבעונית עם ירקות ומוצרלה אגוזים ביתית היא מנה נפלאה להגיש ביום יום לארוחת צהרים או ערב, וגם מתאימה ביותר לאירוח בחג שבועות.

קיש טבעוני עם תרד ועגבניות שרי

קיש טבעוני עם תרד ועגבניות שריקיש טבעוני עם תרד ועגבניות שרי זו מנה טעימה, בריאה ופשוטה להכנה. קלתית פריכה, מלית טעימה ועסיסית, מראה מגרה – יש בו את כל המרכיבים של מנת חג מושלמת.

קיש טבעוני עם פטריות, תרד ובטטה

קיש טבעוני עם פטריות, תרד ובטטהקיש טבעוני עם פטריות, תרד ובטטה זה מאפה טעים, נימוח, צבעוני, חגיגי ופשוט להכנה. מתאים בול לאירוח בשבועות, וגם לכל יום אחר בשנה.

גבינת פטה טבעונית

גבינת פטה טבעונית
גבינת פטה טבעונית זו גבינה מעולה תוצרת בית: טעימה, בריאה, במליחות עדינה ובמרקם של פטה מקורית. מתאימה כתוספת למאכלים מלוחים ומתוקים.

לאבנה טבעונית מטופו משי

לאבנה טבעונית מטופו משי

לאבנה טבעונית מטופו משי זו גבינה תוצרת בית הכי פשוטה וזריזה להכנה. בריאה, רזה, טעימה, ללא גלוטן או פחמימות, ומלאה בחלבון מהצומח.

ציזיקי טבעוני

ציזיקי טבעוני זה מטבל, ממרח או רוטב, תלוי איך מגישים אותו, שמאוד מאפיין את המטבח היווני. טעים, בריא, פשוט להכנה, רענן ומלא בחלבון מהצומח.

עוגות גבינה טבעוניות קרות אישיות

עוגות גבינה טבעוניות קרות אישיותעוגות גבינה טבעוניות קרות אישיות זה קינוח מהמם שמתאים בול לשבועות ולמזג האוויר החם: ללא אפייה, טעים ומרענן, בריא, פשוט להכנה ועם מראה חגיגי יפהפה.

עוגת גבינה טבעונית בצנצנת

עוגת גבינה טבעונית בצנצנת זה קינוח הכי ספונטני ופשוט להכנה שיש, הכי טעים והכי קל לשינוע. אין צורך באפייה, ואפשר לבחור כל תוספת טעם שרוצים.

בלינצ’ס טבעוניים

בלינצ'ס טבעוניים, דקים, רכים ועדינים, עם טעם ניטרלי מצויין שמאפשר למלא אותם גם בתוספות מתוקות, וגם בתוספות מלוחות, לפי הטעם ומצב הרוח.

בלינצ'ס טבעוניים מכוסמת ירוקה ללא גלוטן

בלינצ'ס טבעוניים מכוסמת ירוקה ללא גלוטן
בלינצ'ס טבעוניים מכוסמת ירוקה ללא גלוטן זה מנה מעולה, בריאה וטעימה, שאפשר להכין בקלות ולהגיש עם תוספות מתוקות או מלוחות לפי הטעם.

עוגת בלינצ’ס טבעונית

עוגת בלינצ'ס טבעונית זאת עוגת חג מהממת ביופייה, טעימה, מרשימה ודי פשוטה להכנה. מומלץ להגיש עם קצפת ודובדבנים טריים להגברת אפקט ה-וואו.

לביבות גבינה טבעוניות מתוקות מטופו

לביבות גבינה טבעוניות מתוקות מטופולביבות גבינה טבעוניות מתוקות מטופו זה קינוח שהוא גם ארוחה טעימה, בריאה ומלאה בחלבון מהצומח. פשוטות להכנה ומתאימות בול לשבועות.

פנקייק טבעוני

פנקייקים טבעוניים הם קינוח שלגיטימי לאכול כבר על הבוקר. הפנקייקים האלה פשוטים להכנה, טעימים כמו שהם, וסופר טעימים בתוספת תותים טריים וסילאן.

פנקייק טבעוני מקמח כוסמין

פנקייק טבעוני מקמח כוסמין זו ארוחת בוקר בריאה וטעימה, פשוטה וזריזה, שיכולה גם להיות הפתעה מושלמת בשולחן חג שבועות.

מלבי קוקוס טבעוני עם אגסים “שיכורים”

מלבי קוקוס טבעוני עם אגסים "שיכורים" זה קינוח יפהפה ומרשים, טעים בטירוף ופשוט להכנה, דל שומן וללא גלוטן. מתאים לשבועות ולכל יום אחר בשנה.

כנאפה טבעונית עם תפוחים

כנאפה טבעונית עם תפוחיםכנאפה טבעונית עם תפוחים זה קינוח מיוחד ומושלם – זהוב, קראנצ'י, עם מלית "גבינה" רכה וקטיפתית. ואפשר להכין גם גרסה קלאסית ללא התפוחים שמתאימה לשבועות.

טארט כוסמין טבעוני עם גבינת טופו, תותים ומשמשים

טארט כוסמין טבעוני עם גבינה ופירות

טארט כוסמין טבעוני עם גבינת טופו ותותים ומשמשים זה קינוח ביתי טעים, בריא ומאוד פשוט להכנה. זו מנה אחרונה עם תוספת חלבון שמתאימה בול לשבועות.

עוגת “גבינה” פירורים טבעונית

אין חג שבועות בלי עוגת גבינה. אבל היא באמת לא חייבת להיות חלבית. הגרסה הטבעונית שלי לעוגת גבינה ופירורים קלאסית היא ההוכחה לכך!

עוגת גבינה טבעונית עם אוכמניות

עוגת גבינה טבעונית עם אוכמניות, ללא אפייה וללא גלוטן, במראה חגיגי מרהיב ובשני צבעים יפהפים: לבן וסגול. פשוטה להכנה וטעימה ביותר.

עוגת יער שחור טבעונית

עוגת יער שחור טבעונית היא הפרשנות שלי לעוגת היער השחור הקלאסית, רק ללא אפייה וללא גלוטן. עוגת רושם טעימה ולא מורכבת במיוחד שתכבוש את האורחים.

עוגת גבינה טבעונית עם דובדבנים

עוגת גבינה טבעונית עם דובדבנים: קרה, ללא אפייה וללא גלוטן, על בסיס קרם קשיו קטיפתי, בשדרוג דובדבנים שמופיעים גם במוס וגם בציפוי הג'לי האדום.

עוגת גבינה טבעונית עם פירות יער 

עוגת גבינה טבעונית עם פירות יער (ללא גלוטן)עוגת גבינה טבעונית עם פירות יער זו עוגה קיצית קרה, ללא אפייה, על בסיס קשיו, אוכמניות ופטל: טעימה, בריאה, פשוטה להכנה, סגלגלה, חגיגית ויפהפייה.

עוגת גבינה טבעונית אפויה עם ספירלת שוקולד

עוגת גבינה טבעונית אפויה עם ספירלת שוקולדעוגת גבינה טבעונית אפויה עם ספירלת שוקולד זה קינוח חגיגי מושלם לחג שבועות, ולא רק. טעימה, עסיסית, פשוטה להכנה וללא גלוטן, היא גם פשוט יפהפייה.

עוגת גבינה טבעונית קרה עם פטל

עוגת גבינה טבעונית קרה עם פטל זה קינוח שבועות טעים, יפה ולא מסובך להכנה. העוגה יוצאת במרקם קרמי ומתיקות עדינה, והיא תכבוש את כולם.

עוגת גבינה טבעונית קרה ללא תוספת סוכר

עוגת גבינה טבעונית קרה ללא תוספת סוכר זאת עוגה טעימה, חגיגית, עדינה ופשוטה להכנה שמתאימה גם לכל מי שנמנע מצריכת סוכר.

פנקוטה תות טבעונית

פנקוטה תות טבעוניתפנקוטה תות טבעונית זה קינוח אביבי, חגיגי, קליל, בריא וטעים, ללא גלוטן. היא עשויה מ-4 מרכיבים בלבד וטעימה ממש. קינוח שמתאים לשבועות.

0/5 (0 Reviews)
WhatsApp
Facebook
Email
Print

4 תגובות

  1. הכל נראה מדהים ויפה! ו טיבעוני שזה מושלם!
    אבל מה אפשר לעשות עם קמח ללא גלוטן?
    איזה היית ממליצה?

השאר תגובה

יכול לעניין אתכם גם:
מאת אולגה טוכשר
נובמבר 21, 2021
סלט תפוחי אדמה טבעוני זו גרסה של סלט תפוחי אדמה...
מאת אולגה טוכשר
נובמבר 18, 2021
מרק דלעת ונודלס אסיאתי טבעוני זה מרק טעים, בריא, עשיר,...
מאת אולגה טוכשר
נובמבר 15, 2021
עוגיות טחינה טבעוניות ללא גלוטן וללא תוספת סוכר, מ-3 מרכיבים...
מאת אולגה טוכשר
אוקטובר 28, 2021
תבשיל ירקות וחומוס טבעוני ללא גלוטן זו ארוחה נפלאה שמכינים...
מאת אולגה טוכשר
אוקטובר 27, 2021
לביבות בטטה טבעוניות ללא גלוטן: טעימות, רכות ומתקתקות, העשויות מ-3...
מאת אולגה טוכשר
אוקטובר 19, 2021
עוגיות שוקולד טבעוניות בלי גלוטן וסוכר מ-3 מרכיבים בלבד אלה...
בואו לעקוב אחרי באינסטגרם